ADD THE SLIDER CODE HERE

19 Nisan 2012 Perşembe

13. MAS Konuşmacısı Emin Çapa

1967 İzmit doğumluyum.
1984’de başladığım İstanbul Üniversitesi’nde gazetecilik okuduktan sonra, lisansüstü eğitimlerimin ikisini de AB üzerine yaptım.
Üniversite’ye başladığım sene Hürriyet’te stajyer olarak çalışmaya başladım. Ardından Tempo dergisinde ilk kez kadrolu ekonomi muhabiri oldum.
İşçi-işveren konularına olan ilgim nedeniyle kısa bir süre TİSK’de çalıştıktan sonra, Sabah gazetesinde 5 sene ekonomi muhabirliği yaptım.
Ardından Muharrem Kayhan ve Erkut Yücaoğlu döneminde TÜSİAD’da çalıştım.
1999 Kasım ayından bu yana CNN Türk’teyim. Editör olarak başladığım CNN Türk hayatımda, önce Ekonomi İstihbarat Şefi, ardından Ekonomi Haber Müdürü, son olarak da Ekonomi Müdürü oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder